2012. október 11., csütörtök

off

Legalább a hangulat meg volt ma. Egyhangú, unalmas, fárasztó. de ez a három egész nap változatlanul velem maradt. Ofőn szerencsére nem lettünk lecseszve, hogy tegnap nem mentünk ( az osztály fele) avatóra. Az elmondottak alapján a gólya lötty sok hányást okozott... Valahogy nem bánom, hogy kihagytam :'D
Bár jó lett volna.. na mindegy :\
Irodalom óra helyett ofő volt.
föci helyett irodalom (xd)
kikaptuk a dogákat.. :\ 4-es lett ^^ semmit nem tanultam még ebben az évben, és egy kettesen, illetve egy egyesen ( az egyes nem tanulástól függött) kívül minden jegyem 3-4-5 *-* azokból is inkább 4-5*-* tök büszke vagyok magamra >< nem tudom mi van velem dee örülök neki.
Tesin semmi, matekon semmi, elméleten szintén. az egész nap egy nagy büdös.. semmi volt .__.
Angolon játszottunk.. székfoglalósat

Peter Calls Paul
Number X calls number Y

a lényege annyi volt, hogy körbeültünk egy kört. a legelső volt Peter ( *-*""" rögtön Pítre gondolok. ez már gáz ._.") Peter csak Pault hívhatja
Paul bárki mást.
és a számok is bárki mást hívhatnak, kivéve azokat, akik mellettük ülnek.
aki ront, vagy nem reagál, az a legvégére ül, a többiek előre mennek egyet, és ezt addig kell csinálni, amíg te nem leszel Peter.

Egész jó játék >< mindig Petert hívtam *-*""
meeg kétszer leghátulra kerültem MINDKÉTSZER UGYANOTT
number six calls number five.
baszdmeg .____."
Na nembaj.. >< holnap péntek. undorító. nem akarok ._. még egy csütörtököt esetleg? ^^"


és.. még ezt is.. ezt úgy találtam, hogy a magyar szöveget kerestem hozzá... gyönyörű...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése