2012. október 9., kedd

Pingvin

Holnap gólyaavató, én pedig rájöttem, hogy semmikedvem égetni magam a többiek előtt.
Jó, persze ezt eddig is tudtam, de igazából csak most tudatosult benne. Illetve a nagyobbik bajom az még mindig a fodrászat.
Anya hazajön, és valahogy egyeztetnem kell vele. Tegnap is én lettem lebaszva, mert az ő fodrásza egy hónap múlva nyit, a gólyaavató meg szerdán lesz ( csak én nem éreztem még most sem a hibás részemet?)

El akarom érni, hogy minimum kérjen el utolsó óra után, de jobban örülnék, ha az egész napom itthon tölthetném, amúgy sincs semmi kedvem bent lenni gyakorlatilag a semmiért. :s

Uhm.. ma írunk matekból. ötös lesz. 
megkaptuk az infó dogákat. ( gyakorlat, bár elméletezünk) 5 ~
megszopatott a tanárnő, mert azt mondta, hogy elég rosszul sikerült az enyém, erre kiderült, hogy mindent eltaláltam, annyi volt, hogy összevissza írtam.
mostanában egyszerűen a gondolatmenetemet se leírni, se elmondani nem lehet.
egyszerűen csak van
az eredmény mindig jó, de maga a feladatmegoldásom életveszélyes..
de mindenben.
Na mindegy. ezzel majd valamit kezdek, mert oké, hogy tudom az anyagot, de ha a megfejtést is úgy kell kibogarászniuk, akkor már gondok vannak ^^""

Azt hiszem ma más "érdekes" nem volt. ja de...
fel fogok lépni az október 23.-ai előadáson. 
mivel? NA MIVEL??
EGY MONDAT A ZSARNOKSÁGBÓL
Nem az egésszel, de de akkor is az..
felváltva kell OLVASNUNK a verset egy sráccal.
olvasnunk.
._. hogy fog az már kinézni? de most komolyan?
Egyébként akinek nem tiszta, azért emeltem ki hogy azzal, mert tavaly is az volt a K30-ban, és ami megmaradt nekem, hogy egy magas valamin álltam 2×2 órát, szédültem, rosszul voltam, és még a szövegem is elfelejtettem.

nagyon remélem, hogy itt nem lesz ez =_=
Nincs ekkora lámpalázam de... az ott nonszensz volt.
Így visszagondolva nem tudom miért fogadtam el. hörr... nincs elég bajom? ._.

mi volt még. 
semmi.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése