2012. november 4., vasárnap

horror day(?)

úgy terveztem, hogy 10-kor felkelek, hogy meg tudjam nézni a síri találkozások kettőt, és még utána is legyen időm elkészülni az indulásra, de mivel fél 12-kor keltem, így egy "PICIT" elcsúsztak a dolgok. A filmet nem akartam kivenni a programból, aminek az lett a vége, hogy FÉL 1-KOR ELINDULTAM (akkorra kellett volna az Ady téren lennem, de sebaj. ) és még a filmet se tudtam befejezni ><
szóval 43-ra sikeresen oda értem az Adyra. Jó volt látni megint Zsoltit *-* hiányzott ><  szegény azt hitte, hogy elmentem nélküle xd
Természetesen késtem a Keletiből is, VISZONT a wesselényihez meg túl korán értünk oda, szóval érdekesen jöttek ki a dolgok. Oda felé elég nagy csönd volt. Shin nem nagyon akart beszélgetni, Zsolti se ._.'
én meg így.. hááát jóó =_=
Barbi nagy-nagy öleléssel fogadott, mert rég látott :3
hát ja.. majdnem fél éve. az már idő ˘-˘
aztán elindultunk a célállomás felé.
Szerencsére ő feldobta a hangulatot, és Zsoltivval egész gyorsan megtalálták a közös hangot.
Shi meg.. >< Shin elvolt magában.. :c
nagyjából 3-ra oda is értünk a House Of Horror Budapesthez *-* Sziszi a nyakamba ugrott. olyan aranyos volt *-*
megismertettünk mindenkit mindenkivel xd
hozta Petrát is, akivel én először találkoztam.
nagy arc *-* megkedveltem *-*
Bementünk, és kiderült, hogy még van kőkemény 1 óránk ._."
igen, ekkor jöttem rá, hogy én akartam 3-ra ott lenni,. hogy fél 4-ig bezárólag mindenki oda érjen, viszont az 5-ből 3-at én kísértem, Sziszi meg Petra meg szintén 3-ra érkeztek meg, szóval kicsit túl hamar érkeztünk oda ^^""
szerencsére azt mondták előbb is bemehetünk, szóval nem kellett egy komplett órát ott várnunk. (mondjuk nem lett volna akkora gond)
10 perc után a fél bagázs kitalálta, hogy pisilnie kell  (nekem is kellett :cc)
szóval Sziszi bátorságának köszönhetően bementünk a  wc-be..
azt LE KELLETT VOLNA FOTÓZNI!! O_O Nem tudom mit vártam. Rózsaszín szivárványos  méhecskés tapétával ellátott helységet??
mert nem az volt.
"vérrel írt" feliratok, ijesztő fények fura közeg. >< fostunk a helytől x"D
mindenki szélsebesen pisilt. menekülni akartunk onnan
ÉS EZ MÉG CSAK A WC VOLT! xD
miután ezzel megvoltunk bemehettünk *-*
az a lökdösődés amit ott lerendeztünk ˘-˘ már a bejáratnál se mert senki elől menni xd
aztán bent felváltva taszigáltuk egymást előre. vicces volt xd
Sziszi nem félt.
ez olyan borzasztó! :c Viszont mindenkinek tetszett ^-^ én is élveztem *_*

utána elmentünk a westendbe mekizni, meg mászkáltunk egy kicsit, viszont hamar el kellett mennünk. :\ Petráéknak még sötétedés előtt haza kellett volna érniük, viszont mire kijöttünk a Westendből, addigra már koromsötét volt.
most kivételesen Shint nem kísértem ki az állomásra, mert Szisziéket kellett eligazítanom >< ők meg nagyon siettek ><""
negyed 6-kor indult a vonatuk, és a 23-as 17:30-kor indult el.. .__.
ÉS ELÉRTÜK! Hihetetlen, de elértük >< mondjuk épphogy. az út felét végigrohantuk.
Dani kiment Sziszi elé, de mivel siettek, ezért csak intett egyet a srácnak, aztán felszálltak a vonatra. Erre Dani idegbeteg módjára belebaszott az aszfaltba, meg belerúgott a korlátba. Zsolttal azt néztük mekkora egy idióta elmebeteg... ._.'''
érdekes volt...
Este pedig befejeztem a síri találkozások 2-őt, pontosabban ameddig fenn van. az utolsó 10 percet sehol nem találom, és idegesít :s
gr.. így nem tudok még kritikát írni róla >< szóval várok..

Szóval összességében nagyon jó napot könyvelhettem el <3 *-* legközelebb összehozunk egy bowling napot :3 meg majd a Nightmare Budapestre is kíváncsiak vagyunk.
jó lesz ^-^
köszönöm a napot nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése