2012. október 24., szerda

A rózsaszín cipő

hétfőn életemben először lementem Varsányba. Igen, én még nem voltam ott, bár mindössze fél órára van vonattal ( de minek menjek olyan helyre, ahol semmi keresni valóm?)
fél 12-kor találkoztam suli előtt Sziszivel, mert bár Pesti vagyok, a vasútállomást még mindig nem tudtam hol van. ( nekem senki nem szólt, hogy a jégcsarnok előtt van, jó??)
Oda felé menet ökörködtünk egy sort. Sziszit hívták háromszor ( egyszer az apja, kétszer Chriss)
és emiatt háromszor felcsendült a Gangnam Style, amin akaratlanul is mindig szakadunk a röhögéstől :d
Utolsó megállónál, mikor indultunk a kijárat felé, megláttam egy helyes srácot o^o
és így.. bámul bámul.. ._.
Sziszivel elkezdtünk rátapadni az ablakra, aminek háttal ült.
megszólalok: Tetszik az aurááád =qq=
Erre Sziszi: Hadd simogassam meg =qqq=
és elkezdtük a csávó auráját simogatni x"DDD
ugyanott szállt le, mint mi, elment mellettünk, és utána ameddig láttuk a srácot, végig tapogattuk az auráját O^O

- Szexy az aurája =q=
- MENJ ONNAN NEKED VAN PASID! ><
- de neki nincs ilyen aurája! xd
- nem érdekel, sicc! én láttam meg előbb az auráját! enyim! OwO

szóval elvoltunk xd
Náluk gépeztünk egy fél órát. be vártuk Chrisst.
ő A nagyon szép Bisex lány ( Sziszinek mondtam még annó, mikor képet mutatott róla)  oO és van pasija :c hörr..
le akarta szedni rólam a Good Charlottes pólóm Q__Q
meg ellopta a cipőm =_=
Én meg az övét :d mondjuk.. az ő lába kb.. 41-42-es lehet.. az enyém 28-39 körül.. a cipőjében úgy mentem mint egy bohóc. Azon szakadt a röhögéstől, hogy nem találtuk a lábam végét =o=
KÉNYELMES VOLT! TÉNYLEG! xd
de szarni rá! elvoltam benne.. xd Boltba vettünk energia italt, meg Chriss mondót *-* semmi érdekes nem volt benne ( mint általában :\)
kiderült hogy ő is hellsing fan OqO haa *__* elvtárs *-*
utána átmentünk Chrissékhez, és ott.. ott én meghaltam =q=
a házban egy bazinagy zongora van az előszobában, rajta egy régi írógép, azon kívül meg egy rahedli antik cucc OqO
Ever hazatalált OqO
Ott elloptam Sziszi otthagyott cipőjét, mondván, hogy én nem vagyok hajlandó még egy métert megtenni abban a kibaszott bohóc nagyságú cipőben OwO
Szóval most van egy RÓZSASZÍN alapú, fekete kockás tornacipőm. x"D
az a vicc benne, hogy tetszik *-*
Megnéztük a vampire suckot, utána kimentünk az ottani.. hát.. parkba(?)
fotózás stbstb, utána gó cukrászda. Ki voltak akadva hogy normálisan eszek :|
bitch please :|
Onnan focipálya, végül a Dunánál kötöttünk ki. Egy tíz perc után jöttünk rá, hogy lassan hat róla  nekem pedig 3 percem van, hogy elérjem a vonatom :D
szóval rohantunk mint a hülyék :|
természetesen kb.. fél perccel csúzuk le a vonatot, ami mindössze annyit jelentett, hogy egy órát várnom kellett.
Aranyosak voltak, mindketten felhívták a szüleiket, hogy megvárnak, és később mennek haza.
köszönöm <3 :)

Vonaton kiderült, hogy a köcsög kaller csak odafelé adott jegyet, nálam meg nem volt már pénz :|
szerencsém volt. Jó fej kallert fogtam ki, és elengedett.
Anya itthon kiakadt a cipő miatt. Nem részletezem (:
De már megbékélt.
(nem is tehetett volna más :"DDD)
szóval ja^^ jó nap volt a hétfő. Menni akarok ősziben is... <3
szeretlek Varsány :D



  Dunánál ezt hallgattuk *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése