2012. október 14., vasárnap

ne nézz facebookot!

Ez egy jó tanács magamnak.


Dee majd ezt picit később.
délben elindultam a keletihez, de épphogy elértem a vonatom.
Útközben összefutottam Lacival, volt osztálytársammal, beszéltünk két mondatot, megemlítettem neki, hogy Adrira nem ártana néha ráírni egy mizu-t vagy valami, ha 8.-ig jó barátok voltak.. :\
Aztán összefutottam Rossyával.. vele sem tudtam sokat beszélni, ment a vonatom.

20 perc lett volna az út, de kb.. 40-re sikeredett :'D
fuck you, MÁV.
útközben rájöttem, hogy nem tudok belenézni az emberek szemébe. Nem vagyok rá képes. Ha egy másodpercre sikerül, akkor valamiért vérszemet kapok, vagy egyszerűen elfelejtek beszélni.. ( nem tudom melyik a rosszabb)
tudom, hogy félek az emberektől, de higgyétek el, a szemük kifejezetten rémisztő :s
Nem tudom.. látok bennük valamit, amit nagyon nem akarok :"D
Nnna mindegy.
Shin nagy öleléssel fogadott *-* bementünk boltba, vettem energia italt *-* Shin nem bírja a szénsavas cuccokat. AZ MISZAR MÁR ><
nemtudja miből marad ki .-.
Hozzájuk menet azon vizáztunk, hogy mit keres Pécelen egy BKV BUSZ!!
a BKV busz Budapesten legyen, ne egy faluban!!! Ő__Ő
nenenenenebonyolítsuk a dolgokat :|
Aztáán....náluk megismertem a cicáját *_______* iiistenem azt a tüneményt *vvvv* olyan egyem meg *-* fangörcsöm volt tőle *-*
utána játszottunk az Alice Madness returnsal *-* istenem azt a bénázást amit lenyomtam :"D
dee van külön mentésem *-* szóval folytatás lesz *o*
Utána L4D-ztünk ˘-˘félek a bohócoktól T-T
Gonoszak. hörr.. és miattuk jön ezer meg ezer zombi, akik miatt NEM TUDOK AZON A KIBASZOTT HULLÁMVASÚTON FELMENNI!!

utána egy picit Tumblröztünk, és.. felmentem facebookomra.
Nem kellett volna.
egy bizonyos kiírás után olyan ideggörcsöt kaptam :"D

Shin elrejtette a kiírást, bár nem volt sok haszna. Nem nagyon mutattam, hogy mennyire felbasztam az agyam, de nem is tudtam teljesen elrejteni :"D
aranyos volt, nyugtatott ><
elterelte a figyelmem, vissza mentünk játszani. Amnesiáztunk. közben basztatta a hajam ő_ő" Nem normális amúgy.. ˘-˘de így szeretem <3 :3
aztán olyan.. 18:40 körül elindultunk a vonathoz. azt hittük lekéssük, dehát.. még + 15 percet állt az a szutyok, úgyhogy nem maradtunk le semmiről =-=

Hazafelé még mindig idegbeteg voltam magamban :')
faszkivan mindennel. faszkivan az emberekkel
faszkivan vele, meg úgy mindenkivel
Nem tudom, hogy sírjak-e üvöltsek-e vagy mi a faszomat csináljak :"D
semmi nem használ. Elbassza a kedvemet öt perc alatt, ha csak a képére nézek.
Nem tudom nem szeretni, de áh :'D
Nem baj... Barátok, család ( már ami van belőle) és a H.G.C.A.
Elégedjek meg ennyivel :"D

Hero vagy Ever. Egy Hero cseresznye.
SE

Megint az lesz, hogy valakire támaszkodni fogok, bár most szerencsém van, mert nincs szükségem keresgélésre, vagy arra, hogy kiemeljek a tömegből egy embert, hogy gyere ide, szeretlek, légy a legjobb barátom, támogass, légy mindig mellettem, ha más nem lélekben" mert Szofi amúgy is a legjobb barátnőm, rá mindig számíthatok, és tényleg. Petrára is, Shinre is, Laurára szintén.. Mi kell ennél több?
Rajta kívül?....

Elvagyok. El kell, hogy legyek.

téma váltás. Most.

Végül teljesen elszakítottam Evert a Hellsingtől. A neve Carly Everlice Mallory lett, legalább is eredetileg ez lesz. A Van-t eldobom, a Helsinget pedig "muszáj" alapon benne hagyom ( mert már olyan rég vele van, és nem akarom elszedni tőle :D)
Szofival megírtunk este pár dolgot, én még csinálgatom a leírásokat, helyszíneket stbstb.. szóval megint beleástam magam ebbe az egészbe.

- Kicsit legyek kitartóbb... csak egy kicsit-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése