2012. október 15., hétfő

új hóbort

a napomat félretéve.
Ma elkezdtem nézni a vámpírnaplókat.
egész nap azt nézem owo
eddig a 6. részig jutottam, de ma még szeretném a 7.-et megnézni ><

Úgy tervezem, hogy a 4. évadig kb.. 1 hét alatt el akarok jutni, vagy legkésőbb a szünetig ki szeretném végezni (azt hiszem nem lesz gond)

eddig nagyon tetszik ><

A másik meeg hogy elköltöztem régi facemről. Csak a holmijaim miatt ne inaktiválom, mert a tököm sem fog több ezer képet átpakolni ._.
Meguntam a régit ^^" Meg.. sok embert kéne így törölgetni, ahogy elnéztem azt a pár ismeretlen figurát, és lusta vagyok :| Ever facét meg amúgy se nagyon használtam, szóval.. :3
Fuckyeah.

amúgy jó napom volt. elvoltam meg minden *-*
ma tudtam meg, hogy hosszú hétvége jön. Diát át invitáltam :)
már rég voltunk sulin kívül együtt >< hiányzik ^^

utána még jövőhét.és akkor vasárnap szünet!! *-*
egy "csomó"  tervem van >< köztük a horrorház.
megoldom.
már tuti >< hah ><
meg meg Shint is beszervezem ˘-˘
Laurát is, kit még.. nem tudom majd eldöntöm *-* JA! Dunavarsányt is ˘-˘

szóval várom ><
de addig még suli.. és tanulni kéne :|
holnap írunk tőriből, meg tv-z gyakorlatból (ami egyébként eddig elmélet)
és én még egy szót nem tanultam.
De.. de ezt a részt.. még.. még.. ><"""

bár ezt mondtam a 6.-nál is ( már a 7. megy xD)


ééés... *számol* 4 órája :3 (20:26)

Maradjon a titkom, hogy mi ^^
 éés collab. Pít×Ever *-*
annyira beléjük buzultam OwO
én szerelmem. enyémenyémenyém <3 <3 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése