2012. november 8., csütörtök

Cöcöcöcö

Hogy mik ki nem derülnek blogbejegyzéseken. Ehhehehehehe ^^" nagyon sok embert nem követek, viszont nézem a blogját. Miért nem követem őket? Felszólítás: RAKJÁTOK MÁR KI A KÖVETÉSHEZ SZÜKSÉGES KIS SZART! ÍGY NEM LEHET OLVASNI NORMÁLISAN! ><
mindig elfelejtem kit nézek, kinek a bejegyzései érdekelnek, és nem mindenkinek van meg a face, hogy lássam mikor rakja ki ( szóval mászkálhatok át a másik facemre .-.) ha egyáltalán kirakja. ( olyankor van gebasz, ha ki se rakja) ._. szóval annyit akartam kihozni a dologból, hogy olvasgattam egy-két ismerősöm bejegyzéseit, és khm.. ilyen
hoppá fejjel suhantam át a betűkön :|
Néha tényleg nem tudom, hogy jó emberek tartoznak-e az ismerősi körömbe. Borzasztó, hogy a nettes embereket mennyire félre lehet ismerni, még akkor is, ha személyesen is találkoztunk velük. Nem is tudom... Kezdek félni xd
azt hiszem... 3 emberrel tartom úgy konkrétan a kapcsolatot így a netten keresztül, de néha megingok, és megijedek. Talán félreismerem őket? vagy ők engem? vagy mindkettő?
benne van a pakliban. Csak sajnos ők a legjobb barátaim. És mint tudjuk, én nem tudok se szerelmet, se barátot, se legjobb barátot normálisan választani a világhálón keresztül.
21. század, én így szeretlek xd
Bár igazából... ez a veszély fenn áll élőben is, szóval... hehe. vicces dolog ez a kapcsolat mizéria :D
Azt hiszem minden esetre kicsit utána nézek majd néha-néha a fontosabb ismerőseimnek. Nem árt tudni, hogy kivel állok szembe.
KÉMKEDÉS FAIL! hahahaha :D
Energia italt akarok
zöldteá val.
rázva, nem keverve
egy kis jéggel.
mellé rágót.
epreset.
és valami kellemesen ijesztő horrorfilmet.
lehetőleg psycho horrort
valami ütőset, valami újat
Esetleg egy telefon hívást.
"Szia, rég beszéltünk, hogy vagy?"
Vannak rá kiszemeltjeim. küldöm a jelet kedves illetők :33
aztán pihenni, aludni, de közben mégsem. ó, hé nézd family guy *-* Anya még randin van, Szofi már elment. Petra gondolom Petizik
Bics plíz, Ever unatkozik, tössék lefoglalni! Igen, köszönöm!

http://ask.fm/Everlice

Tömegcikk lettem :d lehet kérdezni.

2 megjegyzés:

  1. Nem kell a követéshez olyan cucc, elég, ha azon az irányítópultcsídján rámész a hozzáadaásra, és beírod a blognak a linkjét, amit követni akarsz. :D Csakmondom.~

    VálaszTörlés