2012. november 11., vasárnap

Véletlen hétvége

Nem nagyon terveztem erre a hétvégére semmit. Hogy is tehettem volna, mikor szombaton még iskola volt?
Ehhez képest szokatlanul jóra sikerült. Szombaton utolsó órán (angolon) Fruzsi küldött egy sms-t azzal a szöveggel, hogy nem-e megyek én is át Sziszihez, mert ő is megy. Először menni akartam, aztán rájöttem, hogy nincs nálam pénz, Sziszi meg Varsányban lakik, és a vonat sajnos nem BKV, ezért fizetni kell érte. Ettől függetlenül megvártam őket, hogy személyesen mondjam le a meghívást. Sziszi mondta, hogy ahogy Fruzsinak is, nekem is fizeti az utamat oda-vissza. Ezek után egyértelmű, hogy elmentem.Varsányban jókat bohóckodtunk szokásunkhoz híven :) Még mindig nehéz felfognom, hogy sikerült olyan osztályba kerülnöm, ahol ilyen gyorsan találtam olyan embereket, akiket nagyon kedves barátaimnak mondhatok. Soha nem volt még olyan osztály, ahol ilyen jól éreztem volna magam. Nem kell amiatt aggódnom, hogy mi lesz, hogy kihez fogok csapódni, hisz Fruzsi, Sziszi és Pati minden nap nagy mosollyal az arcukon, ölelve üdvözölnek. Felemelő érzés a társaságukban lenni. Egy perc unalom sincs, mindig vidámság, elfelejtek minden rosszat  és ezért hálásabb nem is lehetnék nekik :)
Szóval Varsányban ragadtunk egy pár órára. Miközben vártuk a vonatot, Sziszivel kiköpettük az energiaitalát, ugráltunk a padokon, egy vénember "Köcsög cipődet vedd le a padról" lapokat ragasztgatott az ottani ülőhelyekre, és integettünk az azoknak a vonatoknak, amik elmentek, és nem nekünk kellettek. Aztán Sziszi felvetette hogy aludjunk nála. Nekem anya megengedte, így nem kellett hazamennem, Fruzsinak viszont nem jött össze :\\ Remélem majd legközelebb ő is maradhat. Szóval maradt az a felállás, hogy Fruzsi haza megy, én maradok. Aztán olyan 5 óra körül kitaláltam, hogy kell pénz, mert menni akartam boltba, szóval fontuk magunkat, és felmentünk anyához. Ott kaptam pénzt, közben anyám kimutatta a foga fehérjét, ami nagyon nem hiányzott. Annyira megalázó volt.mondtam anyának, hogy ott hagytam a kulcsom, erre tiszta idegbeteg módjára elkezdett papolni, hogy NEM TUD MÁSOLTATNI KULCSOT
Bitch please, ki mondta, hogy másoltass kulcsot??? olyan feszült lett a hangulat, hogy nem tudtam melyik érzésem az erősebb? a düh, vagy a szégyen... Aztán visszamentünk az állomásra. Mondjuk előtte bementünk a spárba, és vettünk mikulás sapkákaat :D
Nem tudjuk miért.. xd aranyos xd abba mentünk haza *-* mindig fölállította Sziszi az enyémet, és úgy néztem ki benne mint egy manó :DDD
náluk tv-ztünk, beszélgettünk, megnéztük a 300 paródiát... Ha én éltem gyökér filmet... szenvedtem xd
Párnacsatáztunk, elmebetegek voltunk, majd elaludtunk olyan egy-két óra felé.
a 12:42-es vonattal hazajöttem, felnéztem Devire, és megint egy Manson×Naomi kép fogadott. Én már  nem tudtam mit csinálni. Borzasztóan idegesít az egész helyzet. Manson az enyém, Manson én vagyok, ahogy Dorian, és Ever is. Naomitól elvettem Mansont, mikor kiadtam az útját, és egy csodás napomat szempillantás alatt tudja elrontani az, ha a képeit. látom. Én el akarom felejteni Naomit, el akarom feletetni m hogy a legjobb barátom volt, és azt akarom, hogy ő is felejtse el Mansonnal együtt.
írtam neki egy normális hangvitelű levelet, hogy mégis miért csinálja.
a válasz abból állt, hogy ez nem az én Mansonom, mert az adatait megváltoztatta..
de nekem ez kevés. Ha rá nézek egy képre, az én Mansonom "vigyorog" vissza, és elgurul a gyógyszerem. Így hát megkértem, hogy valamit a külsején. Bármit
persze így utólag jobban örülnék, ha mindent megváltoztatna, ha a nevét nem is. Vörös, félhosszú, hullámos haj, kék szemek.. ha nem is bonyolult  de annál egyedibb karakter, ráadásul 3 éves, és benne van az összes jó, ami bennem létezik, így hát nem csoda, hogy féltem.
Viszont a levélben kaptam egy olyan részt is, ami sajnos igaz: hogy beszéltünk már erről, hogy mindenki lop karaktert, és hogy engem nem zavarna
igen... Idegen nem zavarna, bár akkor egy picit megingott ez a feltételezésem. Evert már """lopták""" el, de miatta nem háborogtam, mert nem ismertem az illetőt. Viszont Ever nem is az a hű de egyedi karakter. Fekete haj, zöld szem. Bármikor összefuthatsz egy ilyennel (noha nem Ever néven.)
Manson viszont egyedi, még senkinél nem láttam, és Naomi átvette. Naomi személye a történtek óta egyébként is agresszivitást vált ki belőlem. Forr bennem az iránta táplált düh, és kifordulok magamból. Épp ezért akarom, hogy az "ő" Mansona teljes egészében térjen el az enyémtől.  Hogy ne érezzem, hogy közöm van hozzá. Hogy ne érezzem, hogy Mansonnak köze van hozzá.
Remélem nem csak a szemszínén változtat, vagy a bőrtónuson, hanem hajlandó,ha nem is a hajformán, de legalább a haj színen változtatni.
bízzunk benne... És akkor végleg lezárhatom ezt az egészet. Azt tervezem, hogy megvárom amíg meglátom az "új Mansonját" Majd ha elégedett vagyok a változással, akkor nem követem többé Devin. A többi karakterem, Scarlettet, és Beth-eht pedig megtarthatja. Nem jelentenek nekem semmit. Csak bábuk, amiket neki csináltam, ők nem érdekelnek.
*sóhaj*
vannak bajok.. :)


ez a dal valamiért a hangulatomat tükrözi mostanság.


Take another sip of the premium
Let's keep the drama down to the minimum
Just turn the music up to the maximum
Spin the bottle down down down
Get down down down, now.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése