2013. február 12., kedd

sunyi embert gyorsabban lebuktatja Ever, mint a sánta kutyát.

Vagy nem így van a mondás? Hm.. azt hiszem valamit összekevertem. Na mindegy.
Holnap másfél hét után újra megyek iskolába... nagyjából annyi kedvem van hozzá, amennyi látszik..









Úgy terveztem a napomat, hogy nagyjából kettőig alszom, aztán felkelek, félórát gépezek, majd visszaalszom.
Aha

szerintem is...

Reggel 9 óra tájékán HAJNALI 9 ÓRA TÁJÉKÁN arra keltem, hogy kint a nagyszobában pakolásznak. 
Igen, ez azért volt furcsa mert én abban a hitben éltem, hogy egyedül vagyok a házban.
tévedtem.
Enikő drága, aki hirtelen felindulásból nemrégiben úgy döntött, (pontosabban szombaton) hogy fogja magát, és könnyes búcsút vesz tőlünk.
Igen... erre ma reggel került sor. Mi ezzel a gond?
- Anya nem tudott róla
- ÉS A FŐBÉRLŐ SEM TUDOTT RÓLA
És én... mint jó gyerek.. Úgy döntettem játszom a rohadék gecit, és feldobom Enikőt :))) Küldtem anyának egy sms-t ( Mert hát már csak azt tudok, hétvégén 2000 ft-ot le sms-ztem..xd) azzal a szöveggel, hogy remélem tud róla: Enikő költözik :"DDD és ezzel el is indítottam a nap lavináját.
Pár percre rá egy nyugis sms-t kaptam anyától: Köszi, hogy szóltál :)
maajd rá nem sokkal hívott is:
- A főbérlő ott van a kapuban, nem akar felcsöngetni, engedjem be.
Hát jóó ˘-˘
Ezután mint aki mit sem tud bezárkóztam leendő saját szobámba, és hallgatóztam *-*
Enikőt nem gyengén oltogatta a főbérlő, aztán egy olyan félórás gyalázás után elment.
RÁ TÍZ PERCRE ANYÁM JÖTT MEG FULL IDEGBETEGEN xDDD
lerobbant a szobába, aranyosan odaadott egy pizzás csigát, majd kiment, bezárta az ajtómat, ééés elszabadult a pokol. 
Föl kellett volna vennem azt az üvöltözést  ami itt lezajlott. Én meg mosolyogva ettem a kis pizzás csigámat, tumblröztem, face, rpc, hallgatózás *-* Ever elvolt :DD 
Vicces, mert anya képes volt csak ezért otthagyni a munkát, és hazajönni. xdd
Végülis.. ahahahaha vicces volt.
Nem, nem vagyok kárörvendő :3
Most Enikőék az első kört teszik. Nemsokára jönnek vissza  a maradék cuccért is, és örökre elhagyja a házat. Végre lesz saját szobám, jöhetnek hozzám és ah fakje °-°
Amit sajnálok, hogy elvitte a hajvasalót, A MIKRÓT ÉS A FÜGGÖNYÖKET!!!
ez most komoly?????
Ez a tipikus: Nem vagy te egy kicsit kapd be a faszom? helyzet. 
Bár igazából nem érdekes.. majd.. veszünk másikat mindegyikből .-.
mindent félre téve jó nap volt, bár fáradt vagyok. Nem, nem tudom mitől .-.
Nem akarok holnap suliba menni, olyan jó volt itthon q-q
sok sikert nekem holnapra! Ever beszabadul az Eötvös falai közé
again!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése