2013. február 6., szerda

szarul, de büszkén

Vagy mi a szösz.
Vasárnap egész kellemes kis megfázást kaptam el, ami hétfőre perfectűl kijött rajtam,keddre meg már konkrétan féllábbal a sírban voltam. legalább is teljesen úgy éreztem.
jó, nem haladok ennyire előre. bár nem tudnék egyik napról se sokat írni.
Vasárnap kénytelen kelletlen fölkerekedtem, és elmentem a  westendbe. Na nem mintha annyi kedve lett volna hozzá, főleg hogy már akkor éreztem, hogy valami rohadtul de nincs rendben. félórányi kóvájgás után végül megtaláltam a csajt, ő is engem heppiség, átvettem azt a borrzasztó ronda babát, amiért Petra kemény 3000 ft-ot fizetett ( Petraaa... -.-) Mire haza értem addigra már tényleg úgy voltam vele, hogy kész, én nem megyek sehova holnap, max a dokihoz. Este kiírtam hogy a HGCA ilyen formában megszűnik, új címet kap, új történetet, Ever új külsőt stbstb. Meglepetésemre egész sok kommentet és face üzit kaptam a témával kapcsolatban. Nem gondoltam volna, hogy ennyire érdekli az embereket. Jólesett srácok <3 :)
Másnap Dokihoz mentem.
Igen hátt.. ez volt az ami másnap nem jött össze. a doki 14-16-ig rendel. én 14?02-re odaértem és.. nos konkrétan beférni nem lehetett a rendelőbe.
Fogtam magam és.. see you soon nex time! Anyát megcsörgettem, fölhívott. Elmondtam neki hogy vissza kell mennem holnap.
nem volt gond. A nap többi része igazából a szenvedéssel ment el. nyöszörgés, unatkozás, megpróbáltam írni a ficit, vagy a BM-et, dee nem jött össze.
Anya este megint felhozta az " És? Hova fogsz menni?" témát.
Anyunak lett új palija, ami azt jelenti, hogy Evernek mennie kell isten hírével.
Mivel egy kis szobában nyomorgunk, és én nem vagyok ARRA kíváncsi, így vagy apám, vagy játszom a csövest.
az első verzió az volt, hogy szombat este. pont. Aha.. Anya este közölte, hogy akkor a PÉNTEK és a szombat estét valahogy...  Péntek?????? Ez számomra új, és nem túl kecsegtető információ volt. Komolyan elüldöz itthonról két éjszakára.
Ő váltig állítja, hogy NEM ELÜLDÖZ.
Csak nincs más választásom :) Értem én :DDDD
Ilyenkor jön el az embernek az a pillanata, mikor kuvára de nincs pofája elkérezkedni bárhova is.
Nagyon nagy szerencsém volt. Cassy felajánlotta, hogy péntek este ott aludhatok. a másik éjszakát meg Sziszinek szántam  a gond csak az, hogy szegénynek minden ilyen helyzetben a nyakán lógok. Pár perc alatt átmentem depressziós kishörcsögbe, hogy mennyire szégyen vagyok. Hogy nem csak netten, de még élőben is szennyezem a környezetüket.. *sigh*
idegemben kiírtam ami éppen eszembe jutott a témával kapcsolatban, aztán mentem aludni.
Ezután vicces fordulatot vettek az események.
Csörög a telefonom. anyám rá néz: Sayuri.
MI A FASZ? Kedvesen kirángattam anyám kezéből a telefont, és én is megnéztem. tuti elolvasta.
jé, és nem..
Felhívott mert aggódott, hogy kitettek otthonról vagy ilyesmi.
heh.. nem nagyot tévedett, bár azért nem fog anyám egy hálózsákkal a kezemben az utcára rakni.
Felajánlotta, hogy náluk aludjak szombaton. Ez részben tökjó csak.. csak ennek lett egy vonzata. hamarosan kifejtem.
Anyának elmondtam, hogy lehet Almádiba megyek nem varsányba, és belement.
nemtudom.. fordított éjszaka volt, vagy valami ilyesmi.
másnap elmentem dokihoz, és mindössze két óra várakozás után sikerült is bemennem. Fakje.
jövőhét keddig ki vagyok írva, aminek rohadtul örülök.
Itthon miután haza jött Naomi elmondtam neki a tegnap esti beszélgetést.
Oké.. Így vissza gondolva szarabb ötlet talán csak az lett volna, ha vigyorogva hotdognak öltözve berohanok a tigrisek közé valahol a dzsungelben.
Közölte hogy Cassy nem fog nekem megbocsájtani, ha most fogom, és oda megyek ahhoz, akit "Nem nevezünk nevén"
*jó dolog a harry potter..*
úgy voltam vele hogy ebben igaza van, akkor marad a szombat.
ha megtudják, akkor vége a barátságunknak.
wtf?? Ez mos valami szar vicc? :))))
Ultimátum? A Barátok nem adnak egymásnak ultimátumot. Nem tudom.. Mikor lett az a módi, hogy Naomi szinte már fenyegetést ad le. Megértem az álláspontjukat de.. Nonszensz.  ezzel úgy elbaszta aznapra a kedvem, mint annak a rendje. - Bár rá tett az a 39 fokos láz is ami az istenért sem akart lejjebb menni..-
Ma meg nem tudom.. remélem jobban leszek, és írhatok. Kéne folytatnom a ficit meg a BM-et is. -Főleg hogy az utóbbiból mindössze másfél oldal van meg...)
RPC-zni is kéne.. meg.. meg még annyi mindent. Dehát amennyi energiám van =_=

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése