2012. október 17., szerda

Csak egy kicsit...

Nekem nem jelentenek annyit a barátok, mint amennyit állítólag kellene, Én nem fogok keresni valakit, mert hiányzik, ha ő sem teszi meg. Felőlem lehet hisztizni, duzzogni, szomorkodni, nem érdekel. De jól jegyezzék meg azok, akik úgy döntenek, hogy a barátaim lesznek: Nekem nem jelentenek semmit, nem mondok el semmi olyat nekik ami úgy érzem magán ügy, Nem fogok koslatni utánuk/ nem írok rájuk. Egyszerűen csak vannak. Magam mellett tudom őket, ők az én köröm, de semmi több. Néha-néha van egy-egy kiemelkedő ember, valaki, akinek képes vagyok megnyílni, és többe venni, mint bárki mást. most egy ilyen ember van, és ez több, mint elég. A többiek örüljenek annak, amijük van...

Írtam facemen nagyjából.. 20 perce? Á, még nincs annyi.

Ha valakinek nincs arra ideje, vagy egyáltalán ambíciója, hogy rám írjon, akkor nekem miért legyen arra, hogy találkozzunk?
Talán azért, mert nekem kell valami.


Két esetről is tudok, ami miatt találkoznom kell két emberrel, akik javarészt basznak rám, de azért számon vagyok kérve.

Bár.. az elsőnél inkább a szeleburdiság miatt van...
 Alexától el szeretném kérni Marilyn Manson könyvét. Ő még egész határ eset. aranyos lány, bár.. na igen...

kanada viszont kellőképp felbaszott. Megkértem, hogy adja oda azt a kibaszott wicca könyvet, amit féléve adtam oda neki, erre elkezdett hepciáskodni, hogy mindenkire van időm, csak rá nem. Ezért felajánlottam neki, hogy akkor találkozzunk.

nekem csak a könyv kell :D
a barátsága már messze nem olyan "értékes" mint régen volt.
Nem értékelem a barátaimat, de akik elhanyagolnak, mégis a barátaimnak nevezik magukat, azokat még kevésbé.


Nem fogok utána koslatni, nem fogom a társaságát keresni, csak mert ő úgy gondolja. Nem fogom többe venni, mint amennyibe ő vesz engem :D


Nekem a barátaim eszközök, nem értékek ( tisztelet a kivételnek..)
meg lehet sértődni, lehet duzzogni, itt lehet engem hagyni, lehet megbotránkozni, de könyörgöm, mióta új nektek ez a felállás???

Reblogolni is lehet, szívesen hallgatom az "ez mekkora egy gyökér" címszavú bejegyzéseket, de lássuk be... ez így van (: 



Én tudok szeretni. Borzasztóan tudok szeretni, de azzal valahogy ki kell tűnni a tömegből...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése